Severnoameriška profesionalna košarkarska liga NBA je v sredo podpisala 76 milijard dolarjev (70,1 milijarde evrov) vredno pogodbo o medijskih pravicah v ZDA s podjetji Walt Disney Company, NBCUniversal in Amazon. Zaveza zajema enajst let, od sezone 2025 do 2036, je vodstvo lige NBA zapisalo v sporočilu za javnost.
To je druga največja pogodba o prenosu športnih dogodkov, ki je bila kdaj sklenjena na svetu. Liga ameriškega nogometa NFL je leta 2021 podpisala medijsko pogodbo za 100 milijard dolarjev prav tako za 11 let.
Warner Bros Disney bo prek svojih kanalov ESPN in ABC ohranil televizijske pravice do lige NBA v ZDA, ki si jih bo delil s skupinama NBC in Amazon.
Uradno finančne podrobnosti nove globalne pogodbe niso znane, vendar so ameriški mediji, med njimi ESPN, Wall Street Journal in revija Forbes poročali o skupnem znesku 76 milijard dolarjev.
“Naši novi globalni medijski sporazumi z Disneyjem, NBCUniversal in Amazonom bodo povečali doseg in dostopnost tekem lige NBA za oboževalce v ZDA in po vsem svetu,” je ob tem dejal komisar lige, Adam Silver.
“Ti partnerji bodo našo vsebino distribuirali po številnih platformah in pomagali preoblikovati izkušnjo oboževalcev v naslednjem desetletju,” je še menil.